من غير احساس
لما بنتكلم
ويرد القلب ويتألم
من غير احساس
يضيع الحلم مانتحمل
نفس الإحساس
ويموت القلب مايتعلم
يبكي وخلاص
والعين بدموعها بتسلم
ودي ناس مش ناس
الكلمة دايما محبوسة
وعليها حراس
في قلوبنا موضوعه أماكن
مافيهاش ليه ولا لكن
ولا وضع أساس
من غيراحساس
لا يمكن أبدا نتراجع
ليه نكتب ف الدنيا مواجع
نسكت وخلاص
لا نعيش الحلم ولا نتمناه
وندوس على دمعت أه
لا دهب ولا ماس
ونعيش مع ناس مش شايفه
واخده الدنيا صوت بالعافيه
ومغلوب ينداس
من غير احساس
نتفرج على ناس تجرحنا
يجي الفرح مايفرحنا
ونرمي الكراس
نصرخ ف منام
نخاف نتلام
ونحفر السكة بمليون فاس
من غير احساس
عايشين ف الدنيا
بنشكي ربيع
حتى خريفنادايمابيضيع
معقولة ياناس
من غير احساس
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق