انا تعبان منك يا
دنيا أوي..
ولا عمري حسيت
بالهنا معاك
دائما تايه بهواك
خليتينا نمشي
بعكس التيار
فرقتي بين الخي
وبين الجار...
و جارت علينا
الأيام..
وضاع الحب
وضاع الحنان
ليه يا دنيا كده
صعبتي علينا
المشوار..
دمعي يا دنيا
بقى نار..
حفيد بي أيه
البكى لو ابكي
يادنيا ليل مع
النهار...
اتار كل الكان
رحلة أوهام
سرقت العمر
وزادت الأحزان
وبين كان ويا مكان
غابت عنا شمس
الأوطان...
وأصبحنا اغراب
بكل مكان
٢٠٢٠/١٠/٢٩
شتاءدافيء..

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق