ياحبيبي انا افدي عنيك
لا تسافــر اللــــه يخليك
كـم مـــره اضـل استنيك
حس بحالي يا((حبيبي))
ليه...! بتتركني وتـــروح
وتسبني بعدك مجــــروح
ونت حبيبي وروح الروح
خليك جنبي يا((حبيبي))
حين تغيب اجــــن عليك
حين تغيب احــــــن إليك
كم لي عليا وكم لي عليك
إمتئ تجيني يا((حبيبي))
طب خذني ياحبيبي معاك
لا تسبني وحـدي انا افداك
بــدي،،،، اعيش معاك هناك
رجلي برجلك يا((حبيبي))
وقت ماشوف جنبي اقول
الله يخليك لي علئ طول
يا احلا من في إسطتنبول
شهد وسكـر يا(( حبيبي ))
طول محنا مع بعض نعيش
خلينا فـــــــي الحب نطيش
رآآآآآآح نقفلها بقفلت شيش
ونغني سواء يا(( حبيبي ))
✍شاعـ¥ـرالمنتاب.tr
ابوبرجنيف.tr
سيف.جــلال.عزام.tr

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق