خلصت الحكايه
ووصلنا لنهايه
كنت فاكرها البدايه
طلعنا خلاص فاخرها
المواقف الحلوه
والاهتمام محدش افتكرها
واللي من قلبي حبيته
خلاص مع الحمام طيرها
ياريته حافظ عليها وكبرها
بعد مالقلوب حكت اسررها
فلحظه وبكل سهوله كسرها
وبإهمالُه حتى القلوب غيرها
بكره يجي غيره بكلامُه
الحلو وعطفه يزرعها ويكبرها
ويردلها اعتبرها
ويحافظ على اسررها
ومن الألم يصبرها
ومن سجنه يحررها
ويحافظ عليها من اللي صغرها
وبرغم الالم امنيتي هوا
إللي يسعدها
ويفضل ساكنها
....
وجع قلب
Adel Mohamed

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق