#بالعامية
معرفش الخير
جوايا مكتوب
ولا اتنهب
من كتر التعب
فكرت اقوله
مالك بس خفت
يقولي ما انت
عارف السبب
سابوني لوحدي
من غير سند
اصلي من زمان
اتعودت على التعب
حملي كان كبير
شايل من غير عدد
اتعودت على البكا
مش بحسب
ما هي الأيام بتفوت
وحلمنا معاها اتكتب
بسكوت بيسأل
مين معاه الأمل
يجيني أوام
يجبلي معاه
خير من اللي فات
يقف جنبي
يناولني ايديه
اسمع منه
صوت الخال
يضمني لحضنه
يقولي خد مني
ضحكتي
وارجع وشك ينور
تبصله أوراق الورد
زي ضحكة شمس
تطلع يوماتي
نورها يغطي
اللي خايف
واللي غايب
من غير حد
خالد نادى

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق