ياما عشقنا
ياما عشقنا في حياتنا
وحضنا الحب بقلوبنا
أخدنا معاه ورحنا بعيد
وفي بحر الهوي دوبنا
إتخدعنا هناك وضعنا
كأنه ذنب من ذنوبنا
ولما جت ساعة رجعونا
وعرفت الخطوة دروبنا
جاي تاني عشق تاني
جاي في ساعة غروبنا
جاي بيوعد بالحياة
وإنه حيداوي ندوبنا
خفنا منه وهربنا منه
ولما جت ساعة هروبنا
لقيتنا بنرجع لحضنه تاني
ما هو قدرنا مكتوبنا
يحيى حسين القاهرة
6 سبتمبر 2019
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق